Virtuaalioppitunnin palautekysely opettajille

Mahtavaa, että osallistuitte uimataito- ja vesiturvallisuusaiheiselle virtuaalioppitunnille. Palautteenne on meille arvokasta, jotta voimme kehittää toimintaamme. Kyselyyn vastaamiseen menee noin 2-5 minuuttia. 

Katsoitteko virtuaalioppitunnin...? 

Kuinka hyödyllisenä piditte oppitunnin sisältöä?

1

2

3

4

5

Kuinka selkeänä piditte oppitunnin sisältöä ja etenemistä?

1

2

3

4

5

Kuinka toimivana piditte oppitunnin eri sisältöjen (haastattelut, videot ja tehtävät) yhdistelmää?

1

2

3

4

5

Kuinka onnistuneina piditte oppitunnille valittuja vieraita?

1

2

3

4

5

Hyödynsittekö tehtäväkaavaketta osana oppituntia?

Kuinka hyödyllisenä piditte tehtäväkaavaketta osana oppituntia?

1

2

3

4

5

Kuinka kiinnostuneilta oppilaat vaikuttivat oppitunnin aikana?

1

2

3

4

5

Kuinka onnistuneena piditte virtuaalioppituntia kokonaisuutena?

1

2

3

4

5

Mitä kehittäisitte virtuaalioppitunnissa?

Minkälaisia aiheita toivoisitte mahdollisille seuraaville virtuaalioppitunneille?

Muita terveisiä, huomioita tai palautetta virtuaalioppitunnista?

Haluaisitko saada tulevaisuudessa lisätietoa (1-2krt/vuosi) vesiturvallisuuteen liittyvistä tehtävä- tai tuntisisällöistä?

Lisää sähköpostiosoitteesi

0%